Práve hráme

14/09/2020

Kali svojou novinkou Nenechajme to plávať trefne upozorňuje na znečisťovanie prírody


Ako Kali uviedol na svojom Instagrame: „Pred zhruba mesiacom som bol oslovený, aby sme spoločne spravili niečo, čo osloví ľudí, možno ich donúti sa zamyslieť nad tým, ako žijeme vďaka niektorým z nás. Ten, ktorý deň čo deň zahadzuje smeti do prírody, vyhadzuje svoj smetný kôš do našich jazier, tomu to asi nedocvakne nikdy a je smutné, že my, čo vieme, kam patria smeti, to musíme zbierať za nich. Ale nerobíme to iba kvôli sebe, ani “iba” kvôli prírode, robíme to pre ďalšie generácie, pre naše deti, aby sa mohli kúpať aj oni v jazere tak, ako my, keď sme boli deťmi.

Nenechajme to plávať 🏞️| KALI | Lidl Slovensko


Osud slovenských riek máme vo svojich rukách, nenechajme to plávať

Chráňme si naše rieky a vodné nádrže, vyzýva zákazníkov Lidl

Každý deň robíme množstvo rozhodnutí, ktoré majú vplyv na životné prostredie. Každý deň, každý jeden z nás rozhoduje o tom ako bude vyzerať naša príroda. Nie v budúcnosti, už teraz. Mnohé z týchto rozhodnutí si ani neuvedomujeme, na osud našej krajiny pritom majú zásadný vplyv. Nenechajme to plávať. Tak znie názov kampane spoločnosti Lidl Slovenská republika a Slovenského vodohospodárskeho podniku. Diskont do nej zapojí aj svojich zákazníkov a jej cieľom je prispieť k čistejším slovenským riekam a vodným nádržiam.

Nenápadné a predsa sú všade, mikroténové vrecká najčastejšie používané na ovocie a zeleninu či na pečivo. Určené sú na jedno použitie a svoj účel teda splnia krátko po opustení obchodu. Ak sa však dostanú do prírody, potrvá aj desiatky rokov kým sa rozložia. Ich nadbytočné používanie znečisťuje naše rieky, čistotu slovenských vôd preto doslova máme vo svojich rukách.

Lidl a SVP iniciatívu predstavili v sobotu 12. septembra v Margecanoch. Zamestnanci reťazca a vodohospodári zároveň čistili sútok riek Hornád a Hnilec pri Ružínskej priehrade. Čistenia sa zúčastnil aj známy reper Kali, ambasádor projektu „Nenechajme to plávať“. Kali k projektu zložil aj rovnomennú pieseň.

Viac info o kampani

Odporúčame

aplikacie Rádia Expres