Slovenské fontány plné plastu. Toto všetko mohlo skončiť v našich riekach!
Každodenné malé rozhodnutia majú po čase obrovské výsledky! Aj ty môžeš veľmi ľahko zmeniť svet k lepšiemu. Stačí si uvedomiť problém a zmeniť svoje zvyky. Diskont Lidl sa pred rokom rozhodol spustiť kampaň Nenechajme to plávať. Po roku vieme, s akými výsledkami. Slovenské vody sú ľahšie o 1 200 ton plastového odpadu a spotreba sáčkov v Lidli klesla priemere o 24 %, čo znamená viac ako 98 000 vreciek denne!
Najlepší odpad je ten, ktorý vôbec nevznikne. Mysli na to pri každom nákupe.
Lidl už v roku 2018 odstránením najtenších igelitiek z predaja ušetril 125 ton plastov ročne. Zmenšením obalov ušetril prírodu o ďalších 260 ton plastov a prestal objednávať jednorazový plastový riad a príbory. Tým odbremenil životné prostredie ešte o 35 ton plastov ročne. V konečnom dôsledku Lidl v obchodnom roku 2020 recykloval viac ako 1 000 ton plastov.