Práve hráme

11/03/2019

Tunel Višňové začala podľa ministra dopravy stavať firma bez skúseností, ktorá padla z neba


Tento obsah nie je možné sprístupniť bez prijatia súborov cookies.

Diaľnice u nás roky meškajú, predražujú sa, no zodpovedný nie je nikto a čas plynie ďalej. Najhlbší a najdlhší 57 kilometrový železničný tunel na svete začali Švajčiari stavať v roku 1997 a v prevádzke je už tretí rok. Stáť mal 11 miliárd a toľko aj stál. V roku 1998 sme na Slovensku začali stavať a odkladať náš najdlhší, 7,5 kilometrový cestný tunel Višňové.

Kedy bude dokončený nevieme, stáť mal 424 miliónov eur. Vláda teraz vypovedala zmluvu so staviteľom. Prečo tak urobila až teraz, ak vieme, že výstavba mešká už dva roky? Čo bude nasledovať? Ako dlho bude stavba meškať a o koľko sa predraží? Kto je za situáciu zodpovedný? Mal by odstúpiť minister, alebo vedenie NDS?

Braňo Závodský sa rozprával s ministrom dopravy a výstavby za Most-Híd Árpádom Érsekom.

Tento obsah nie je možné sprístupniť bez prijatia súborov cookies.
Tento obsah nie je možné sprístupniť bez prijatia súborov cookies.
Mobilné aplikácie Rádia Expres